joi, 17 octombrie 2013

Brasov - Love at first sight!!!!

Hello my dears!

It's been awhile since I've posted on my blog. Like I said before, this year is crazy, it's like I'm living in a roller coaster! So many ups and downs which made me see life differently and changed me a lot. At least, I don't get bored :-P.
After my vacation in Budva, followed a short one in Brasov. My hubby made me a surprise on St. Mary's Day, telling me that he reserved a room in Brasov/ one night and other night in Busteni.
You can't imagine how happy I was and how fast I packed my luggage.
It was great, walking in Brasov' old center, visiting The First Romanian School,  The Black Church, having my coffee in a small and beautiful plaza... seeing the city from a cable car and from the top of Tampa mountain.  You can read information about Brasov here 
Biserica Neagra - Brasov

Brasov- Piata Sfatului

Brasov- Piata Sfatului

Brasov- Piata Sfatului

Brasov- Piata Sfatului

Brasov

Brasov


Brasov

Sinaia

Poiana Brasov


Sinaia- Castel Peles

Sinaia- Castel Peles
Brasov

Brasov

Brasov

Brasov

Brasov- Prima Scoala Romaneasca

Brasov- Prima Scoala Romaneasca

Brasov - Prima Scoala Romaneasca

Brasov - Prima Scoala Romaneasca

Brasov- Prima Scoala Romaneasca

Brasov- Tampa

Brasov- Tampa

Brasov- Tampa

We had the luck to have a 3 rooms apartment with sauna, right in the old center of Brasov, in the Schei's area at a very good price and in Busteni we had a very nice view from our balcony, feeling surrounded by mountains,  also to a very "friendly" price.
It was awesome and even it passed 2 months from this vacation, I'm still nostalgic :) 
I hope everyone is great and till next time....Live Your Life in the Rhythm of Music!!!!!!!



18 comentarii:

  1. Si mie mi se pare Brasovul un oras frumos, cel putin entrul, chiar ai ce vizita ♥
    Vederea de pa Tampa e superba. Nu am fost niciodata acolo :d Trebuie sa ma duc sie u :-D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Neaparat sa mergi, Aby! Dar vara, pentru ca la munte vremea este foarte schimbatoare.
      In 16 August am prins o ploaie torentiala pe valea Prahovei, care parca mai avea putin si ne inghitea.
      Te pup!

      Ștergere
  2. Se pare ca ai avut o mini vacanta superba! Si mie imi place Brasovul, dar si imprejurimile lui, e o zona foarte frumoasa cu multe obiective turistice de vizitat.
    Pupici!

    Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar a fost o vacanta excelenta, Ioana!
      E frumos Brasovul, dar pacat ca vremea e atat de schimbatoare in Bv.
      Te pup!

      Ștergere
  3. Imaginile sunt foarte frumoase,dar tu esti incantatoare.In vacanta de vara am fost si la Brasov,imi place tare mult si m-as intoarce cu drag acolo.Pupici multi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Flory!
      Intr-adevar este un oras foarte frumos. L-as vizita si iarna :)

      Ștergere
  4. tare iubesc eu Brasovul , si Sighisoara, si Sibiul....mi-e dor de ele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei, Coco, daca iti place si Sighisoara, in urmatorul articol voi posta ceva fotografii cu Sighisoara.
      In drum spre Cluj, am facut un popas si in Sighisoara!

      Ștergere
    2. super! la Sighisoara, i-am alergat prin toata cetatea pe cei care bateau toba din ora in ora...cred ca i-am si speriat! :)))
      http://krmenslife.blogspot.ro/2011/05/pe-unde-mai-umblamromania-e-frumoasa.html

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. I'm glad you like my picture. Maybe one day you'll visit my country and also Brasov.

      Ștergere
  6. Ce mare bucurie mi-ai facut si ce... mandra ma simt pentru faptul ca ai laudat orasul in care m-am nascut! :)
    Fotografiile sunt foarte reusite iar faptul ca un turist lauda orasul inseamna mult mai mult decat l-ar lauda o agentie de turism, de exemplu! E un oras frumos si mai curat decat multe altele si sunt mai toate drumurile asfaltate - desi atunci cand ploua se aduna apa in balti foarte mari pentru ca au asflatat - nu sunt gropi - destul de aiurea... si de aceea se aduna apa. Dar, deh! nu le putem avea pe toate. :)
    Zile fericite iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana,
      Mie mi-a parut Brasovul a avea un aer occidental, foarte civilizat, cosmopolit si plin de viata.
      Ca are parti si mai putin "dragutze", asta e...doar traim in Romania- tara lui "las-o mai, ca merge asa".
      Te pup si toate cele bune!

      Ștergere
  7. Brasovul l-am vizitat de mai multe ori cand eram mica, locuieste o matusa, faine poze abia astept si din Sighisoara, unde abia astept sa ajung la anul.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Charlotte this place is magnificent!! Old town is so fascinating!

    RăspundețiȘtergere